fredag 19. april 2013

Morrakaffe og frøknekkebrød


God frokost og god kaffe på morningen får opp humøret.
Venner og famile vet hva jeg ønsker meg, i bursdagspresang i år fikk jeg bl.a ny mokkakanne med tilhørende kaffe og en knekkebrødoppskrift med litt av ingrediensene.
I dag morges koste jeg meg med nytrekt kaffe og frøknekkebrød med hvitost på.
Jeg sier bare mmmmmmmmmmmmm :)

Frøknekkebrød
 1/2 l vann
2 ss fiberhusk (kjøpes på helsekost)
gresskarfrø
solsikkefrø
linfrø
sesamfrø
hakka nøtter

Bland vann og fiberhusk og ha i frø og nøtter etter egen smak. Det skal dekke to stekeplater( husk bakepapir ellers blir det musli), stek/tørk på 160 grader i ca 2 timer. Det er lurt å dele i ruter før platen settes i ovnen, halvveis tok jeg ut brettene og tok knekkebrødene fra hverandre før jeg lot de steke ferdig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar